9 listopada 2014

Przyjaźń przez internet ? czemu nie !

Czy macie przyjaciela którego nie widzieliście na żywo ? Bo ja tak. W osobach poznanych przeze mnie przez  internet mam nawet większe oparcie niż w tych które mam w realu. Te osoby zawsze mnie wspierają, zawsze mogę na nie liczyć i poradzą mi w trudnych chwilach.
Osoby te poznałam w grupie fanek Kingi z bloga Kika. Te osoby to są wszystkie członkinie ale najbardziej mnie wspierwają  :  Kinga,Kamila,Wiktoria,Julita,Agnieszka,Patrycja. JEŚLI TO CZYTACIE POZDRAWIAM WAS DZIEWCZYNY.
Tym osobom mogę ufać a one mi!. Niektóre osoby poznane w internecie wykorzystują nas. Ale one takie nie są ! One pomagają i współczują jak nikt inny z moich "znajomych"
W internecie jest wiele  wspaniałych osób. Ale jest też dużo okropnych. Ale naprawdę warto poszukać. Bo możesz im powiedzieć dosłownie  wszystko.
I na koniec posta spytam co byście woleli mieć 1 prawdziwą przyjaciółkę która zawsze cię wesprze(ale przez internet.) czy 1 NIEprawdziwą przyjaciółkę która gdy tylko zdarzy się okazja pogrąży cię.(w realu) Ja chyba prawdziwą przyjaciółkę przez internet !!!. A jakie jest wasze zdanie  ?

8 komentarzy:

  1. Czytam kochana <3
    Super post , taki uczuciowy . Mam też internetową przyjaciółkę , którą znam od 3 lat i zawsze mnie wspiera
    Jest trochę inna niż przedtem ale i tak ją kocham <3
    Zapraszam do mnie ;* Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wole mieć prawdziwą przyjaciółkę przez internet, chociaż narazie takie nie znalazłam

    dorooothy.blogspot.com <--- jeśli ci się spodoba zaobserwuj PROSZE

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie zdjęcie jest piękne <3

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam to kochana <3 Mogę na Ciebie również liczyć <3
    Zapraszam do mnie http://viktooria-bloog.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. super! jesiennie<3
    Przy okazji zapraszam do wspólnej obserwacji chetnie zostane tu na dluzej :) http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog !
    Śliczne zdjęcia, takie jesienne ;D Piękne
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Ja już obserwuję mam nadzieję że mogę liczyć na uczciwy rewanż ^^
    ♥Zapraszam♥
    http://puff-amcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście wierzę w internetową przyjaźń, ponieważ sama taką zawarłam :)
    Na grupie kikanators jest faktycznie wiele sympatycznych osób.
    Śliczne zdjęcia ;)

    natalia-krawczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję.Zostawiajcie linki do swoich blogów a ja je odwiedze :)