5 stycznia 2015

Top 4 Blogi roku 2014

Hej witajcie w Top 4 blogi roku 2014 !
Postanowiłam go napisać abyście wiedzieli co lubię czytać i   abyście mogli dowiedzieć się o bardzo fajnych blogach ! :)  No to może bez zbędnego gadanie pokażę wam te 4 BLOGI !!!
 
Julka - Nastoletnia dziewczyna z Dolnego Śląska, która interesuje się fotografią, modą oraz blogowaniem!
Na mojej stronie znajdują się posty lifestylowe, home-made oraz DIY, które mam nadzieję, że w dużym stopniu za inspirują was do tworzenia i kreatywnego działania.


1 z moich ulubionych blogów jest oczywiście blog mojej kochanej Janulki ! Blog Julki kocham za to że Bardzo dobrze pisze posty. Nie można się oderwać od czytania , Ma śliczny Design. Jest przejrzysty , czytelny i ładny. No i ostatnia ważna sprawa to że ma przepiękne zdjęcia.  Zazdroszczę jej tak świetnego BLOGA !!!



Hej, mam na imię Martyna, pochodzę z Łodzi. Mam naście lat a moją pasją jest blogowanie, rysowanie oraz moda.


2 blogiem jest blog Martyny. Martyna ma bardzo fajnego bloga bardzo fajnie go prowadzi. Bardzo lubię czasami na niego zajrzeć. Ma tam wspaniały design , i prześliczne zdjęcia ! Martyna prowadzi bloga z pasją ! Bardzo zapraszam na jej Bloga !
jej blog - klik


KINGA
(Nie)typowa pięt nastolatka, pozytywnie nastawiona do życia, marzycielka. Żyjąca w świecie filmów i książek.
Uwielbiająca grę na gitarze. Miłośniczka DIY i fotografii.
Chcesz wiedzieć więcej? Zostań czytelnikiem bloga!

3 z TOP 10 blogów jest Blog Kiki ,a dokładniej to Kingi.   Kinga ma często posty o przemyśleniach. Ale są też tam posty Diy livesstylowe i inne podobne. Kinga ma świetnej jakości zdjęcia i śliczny pastelowy design. Bardzo lubię czytać jej bloga.

Blog kiki - klik 


HEJJ! JESTEM PAULLA!
Jestem dość typową, nieco zwariowaną szóstoklasistką, która chyba nigdy do końca nie wyrośnie z bycia dzieckiem. Na szczęście bywają chwile, w których potrafię gadać mądrze;) Kocham taniec, modę, fotografię i blogowanie, a tutaj właśnie opisuję swoją codzienność. Jeśli jesteś ciekaw jak ona wygląda, za obserwuj i zostań czytelnikiem mojego bloga!

 ,nie gorszym blogiem od tych wyżej jest Blog mojej Pauli.  Paula prowadzi super bloga ze świetnymi zdjęciami i postami.Serdecznie zapraszam na jej bloga !
Ola - Dziewczyna mieszkająca w małej wsi w Polsce. 29 czerwca skończyłam 14 lat. Interesuję się modą i gastronomią. Na blogu znajdziecie mnóstwo szafiarsko- modowych outfitów. Zachęcam do czytania i obserwowania bloga, który powstał 16 października 2012 r. Chcesz o coś spytać? Pisz śmiało.
Czytaliście kiedyś bloga Oli ? Nie ?? To szybko leć i przeczytaj bo Ola pisze idealnie !! Nic dodać ,nic ująć. Ola ma bloga już 2 lata i osiągneła to na co zasłużyła. KOcham jej bloga i codziennie go czytam. !!! 

**BLOG OLI KLIK

11 komentarzy:

  1. Też lubię bloga Julki i Martyny. ;)

    Pamiętasz co mi obiecałaś? Poczekam jeszcze trochę, ale masz mało czasu. ;)
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam tego drugiego bloga, ale na pewno zajrze, i chyba jest mały błąd czy kice

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że polecasz inne blogi :)
    Proponuję wzajemną obserwację.
    http://oliviasmith97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne blogi, fajnie zrobić taki "Ranking" :)
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Także uwielbiam blog Juli💖💖
    http://karolinajaroszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale by tu było się genialnie znaleźć, super są te blogi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OH Ola sorka na serio miałam napisane a kartce że ty dzięki za przypomnienie :* już poprawiam :* <3 jeszcze raz sorka <3

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję.Zostawiajcie linki do swoich blogów a ja je odwiedze :)