14 listopada 2014

Kiedyś... Ale dziś...


Cześć dziś wymyśliłam (dosłownie przed chwilą )  Nową serię postów która nazywa się " Kiedyś... Ale dziś..." Polega to na tym że będę kończyła te słowa podam kilka takich przykładów. Będą krótkie ale i długie wypowiedzi   Miłego czytania!
Kiedyś myślałam że blogerki są podłe nieczułe i zimne. Ale teraz wiem że są naprawdę świetne,miłe troskliwe itd.
Kiedyś jadłam ogórki kiszone z miodem, Ale teraz już nie jem.
Kiedyś byłam zła z Matematyki  . Ale te raz jestem dobra.

Kiedyś nie miałam grzywki. Ale teraz mam.
Kiedyś słuchałam Rapu. Ale teraz go nienawidze
Kiedyś prowadziłam beznadziejnego bloga.  Ale  założyłam nowego i sami zobaczcie :D
                                                     
no mam nadzieję że wystarczy 6 kidyć,aled dzis. 
I mam nadzieję że podobają się wama tego typu posty ( sama na to wpadłam xDD )

4 komentarze:

  1. Ogórki z miodem?! O Matko! Bardzo fajny blog, podoba mi się jego strona wizualna. Sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś słuchałam rapu, teraz za nim nie przesadzam ale czasami lubie go słuchać :D Śliczne zdjęcia *U*


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie :-) podoba mi sie :-)
    Obserwuje i licze na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję.Zostawiajcie linki do swoich blogów a ja je odwiedze :)