18 lutego 2015

Co to jest nie książka ? ...

... Nie książka czyli kolejne dzieło Keri Smith ,autorki książki pod tytułem "Weck is Journal " czyli po polsku "Zniszcz ten dziennik"  Jej pełna nazwa to "This is not a book " czyli po polski "To nie książka"



4 lutego przyszła do mnie paczka z tą właśnie nie książką. Od razu wzięłam ją do ręki  i zaczęłam przeglądać wszystkie strony z ciekawością. Z "To nie książka " było inaczej niż ze "Zniszcz ten dziennik " Oglądając This is not a book nie miałam w głowie MILIONÓW pomysłów jak zrobić każdą z stron. Nad każdą z stron musiałam chwilę pomyśleć ,nad niektórymi krótką ,a innymi długą. Tak w ogóle to czym jest nie książka ? Odpowiedź na to znajdziecie z tyłu nie książki. Z tyłu jest napisane między innymi "  Jeśli to nie książka - co to właściwie jest ? Odpowiedź należy do ciebie " Czyli że czym ona jest zależy od tego jak ją będziemy robić. Czyli że na przykład gdy będziemy pisać w niej nasze prywatne sprawy o których tylko my możemy wiedzieć ,jest ona naszym pamiętnikiem. Jeśli tylko w niej bazgrzemy jest ona brudnopisem itd.W nie książce są bardzo kreatywne zadania nad którymi musimy chwilkę pomyśleć. Musimy przemyśleć co to właściwie znaczy ,jak to wykonać. Keri Smith ma wiele wspaniałych dzieł z tej serii. Takich jak na przykład Mess. Niestety na polski język zostały prze tłumaczone tylko dwie książki - To nie książka i Zniszcz ten dziennik.

Myślę ze miło się wam czytało mojego posta.  Ten post także wypływał prosto z mojego serducha. Zapraszam was teraz do obejrzenia kilku zrobionych przeze mnie  stron w nie książce. Miłego oglądania !










22 komentarze:

  1. W empiku widziałam tą książkę, chciałam ja kupić, lecz nie miałam przy sobie pieniędzy. A twoje strony są super! :)

    http://caroo-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zainspirowały te strony nie książki. Mam ją już kilka dni, ale zrobiłam może 2 zadania, bo jak na razie nie mam czasu ani żadnych fajnych pomysłow, ale Ty mi pomogłaś :)

    moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. *rewind
    *turn back
    If you know what I mean :)
    Zaciekawiłaś mnie tą 'książką'. Kupię ją młodszej siostrze :)

    Zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiły mnie Twoje strony. Kreatywnie wykonane. Jednak mnie jakoś nie ciągnie do tej ''książki''.

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust Andzix ;) Tak jak pisałam wyżej (chyba) Ta (nie) książka nie jest dla każdego.

      Usuń
  5. Chyba ją kupię. :))

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zniszcz ten dziennik lecz leży bezwładnie na półce i nic z nim nie robie bo nie mam pomysłów ;) Tobie życzę weny twórczej w dalszych stronach bo te dotychczasowe wyglądają ciekawie i oryginalne :)
    Pozdrawiam i wolnym czasie zapraszam do siebie : cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo myślałam nad zakupem tej ' nie książki ' i chyba ją wreszcie kupie , z tego co wyczytałam z twojego posta , jest cudowna ♥
    Ślicznie rysujesz :*

    Obserwuje i zapraszam na post " walentynki"
    http://forgive22.blogspot.com/2015/02/walentynki.html?showComment=1424340644713#c7352551944101592066

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie skończyłam niszczyć dziennika a już kusi mnie kupno tej książki ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele o niej słyszałam, a ty naprawdę ślicznie ją uzupełniła :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam sie nad jej zakupem i chyba sie na nia skusze... :)

    Zapraszam. :)
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na mnie te książki jakoś nie zrobiły wrażenia. Widziałam ją u koleżanki, ale sama sobie nie kupiłam. Zamiary miałam, ale ich nie zrealizowałam. Pomimo,że sama książka nie przykuła mojej uwagi to posty o niej lubię, bo każdy inaczej wykonuje zadania. Jak dla mnie jedyny plus :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie lepsza jest Zniszcz Ten Dziennik, ale to tylko moje zdanie, świetnie prowadzisz swoją nie-książke :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam tej nie-książki ;) Jakoś nie zrobiła na mnie wrażenia.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem ciekawie to wygląda :) Jednak nie wiem co lepsze, czy Zniszcz ten dziennik, czy To nie książka.
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne strony! :) ,,Zniszcz ten dziennik'', było dosyć dobre, jednak to podoba mi się bardziej :)

    Arleta! klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten cytat jest z Violetty (ten cytat : I wish we could revind and turn back time, to correct rhe past). Dokładnie to z piosenki : Underneath it all. Moja ulubiona :) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście jestem maksymalnie przeciwna książkom z tej serii. Jak pomyślę sobie, że miałabym jakąś książkę celowo zalać kawą czy herbatą... O matko, niewyobrażalne. Ale to może dlatego, że jestem taką maniaczką książek hahah. Zajrzysz do mnie i zostawisz coś po sobie? Byłoby mi bardzo miło : ) politerce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję.Zostawiajcie linki do swoich blogów a ja je odwiedze :)