10 stycznia 2015

Szkoła ,Kompetencje ,selife z Kaja , choinka , w skrócie - Co u mnie ?!?

Hejjooooo. No więc jakoś tak nie wiedziałam o czym napisać więc piszę co u mnie.No więc może zacznę od tego że w czwartek pisałam próbne kompetencje. Myślę że poszły mi całkiem nieźle. Ostatnio  gdy pisałam ( bo ten w czwartek był już 3 ) byłam na 3 miejscu w klasie ( chodzi o wynik ). Miałam 31 punktów na 40 możliwych. Na 1 miejscu była Kaja , na 2 Paweł a na 3 ja. Nie wiem jeszcze jak pójdzie mi ten ,ale mam nadzieję że dobrze.  Chyba ja jako pierwsza skończyłam pisać kompetencje( jak zawsze) Ja nie mogę długo siedzieć ja zawsze szybko wychodzę.No w czwartek dostaliśmy oświadczenia na choinkę (dyskotekę szkolną) która odbędzie się we Wtorek. Ja wymyśliłam aby każdy zrobił kilka śnierzynek i aby przez Klasę przeciągnąć nić i zawiesić na niej tę śnierzynki. Ale gdy powiedzieliśmy to pani. Pani powiedziała NIE bo my mamy robić Śnierzy nki na salę gim nastyczną -.- ,ale my chcemy ozdobić klasę !!!   Muzyki na choinke nie przynieśliśmy na piątek ( pani mi nic nie mówiła a jak sie pytałam o co chodzi to powiedzieli że tylko Karolina i Kuba mają) jak powiedziałam pani  że mogę przynieść muzykę na poniedziałek to się na mnie wydarła.
A wam jak miną ten tydzień ??

6 komentarzy:

  1. u mnie tydzień nawet dobrze oddawała test próbny z polskiego 68% brakło 2% do czwórki, ale naszczęśniej nie na ocene

    dorooothy.blogspot.com <-- będzie mi bardzo miło jak wpadniesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez miałam rok temu 31 punktów !:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteście śliczne! *.*

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/01/mime.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jesteście ładne pozdrawiam Monikoowystyl <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jezu jestes ochydna ;____; jak taki zmulony/najarany bezdomny

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję.Zostawiajcie linki do swoich blogów a ja je odwiedze :)