11 maja 2015

FOTOGRAFIA #2 sepia



Cześć przepraszam że znów jest post o fotografii ale niestety nie miałam pomysłu na posta ! Do głowy wpadł mi tylko pomysł na post fotograficzny ! No więc w dzisiejszych zdjęciach postawiłam na SEPIĘ. sepia kojarzy mi się z takimi starymi aparatami i w ogóle starymi czasami !  Bardzo mi się s podobała sepia ,choć kliknęłam ją w photoscape przypadkiem hehe ! Wydaje mi się że mój kot idealnie sprawdza się w roli modela i świetnie mu w sepii ! Zapraszam do oglądania zdjęć <3








4 komentarze:

  1. kotek (*) :( piękny....

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, szkoda, że dałaś aż tak intensywny kolor sepii ale tak też są ładne :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klaudia w ps. nie da się chyba innego haha ale nie wiem

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję.Zostawiajcie linki do swoich blogów a ja je odwiedze :)