31 marca 2015

Selfie tag

Hej !  Dziś mam dla was tag z którego dużo się o mnie dowiecie ! Bardzo lubię pisać na moim blogu takie tagi ponieważ może cie się o mnie w ten sposób dużo dowiedzieć ,i po prostu bardzo lubię odpowiadać na te pytania hehe ! No może już bez zbędnego przedłużania zaczniemy !

--- Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna? ---
Za taką najlepszą cechę fizyczną uważam chyba moje oczy *.*

 --- Gdybyś mogła odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechała i dlaczego tam? ---
hmmm..... chyba wybrałabym Włochy ! Wybrałabym je ponieważ jest tam pięknie i zawsze ciepło ! ahhhh... po prostu je uwielbiam !

--- Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chora? ---
 Potrzebuję ciepłego kocyka , także ciepłej herbatki i telewizora haha !

--- Jaką jedną poradę dałabyś młodzieży i dlaczego? ---
 hmmm.... dałabym ich wiele ,ale gdybym miała wybrać jedną wybrałabym to aby BYĆ SOBĄ !

  --- Jak myślisz jakim zwierzęciem byłaś/mogłabyś być w swoim poprzednim wcieleniu? ---
hm mm.. chyba misiem pandą ! są cudowne i słodkie ! ,ale czasami drapieżne hehe ! 

 --- Gdybyś mogła cofnąć się w czasie co byś zmieniła? ---
Oj ,oj zmieniłabym dużo rzeczy ,ale przecież uczymy się na błędach ,i dzięki nim jesteśmy mądrzejsi ,więc chyba raczej nic...

 --- Co robisz dla rozrywki w weekendy? ---
robie zdjęcie ,pisze posty , spotyykam się ze znajomymi no i standardowo czasem komputer i telewizor hehe !

 --- Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz? ---
 jako moją pracę mogę zaliczyć chyba szkołę... więc po 1 to niektóre osoby z mojej klasy ( ale tylko czasami ,rzadko ) i niektórzy nauczyciele...

 --- Nie mogę żyć bez... ---
przyjaciół , rodziny , elektroniki , i wielu innych rzeczy ...


--- Jakbyś mogła mieć jedną super moc w swoim życiu, którą byś wybrała? ---
czytanie w myślach ! jest też bycie niewidzialnym i latanie ,ale zdecydowanie czytanie w myślach przydało by się bardziej ( np. po to aby ściągać na sprawdzianach hahaha ! ) Od zawsze byłam ciekawa co ludzie myślą w dan ym momencie ,a dzięki tej mocy mogłabym to sprawdzić !



***DZISIAJ_WYJĄTKOWO_SELIFE"S :)

Mam nadzieję że podobał się wam ten post ,i przepraszam że ostatni post był aż 12 dni temu ! Ale proszę o zrozumienia ,ponieważ było BARDZO dużo nauki ( no wiecie kompetencje już jutro ! )

6 komentarzy:

  1. Wiele się o Tobie dowiedziałam :)
    Martha Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ciekawe fakty o sobie! :)
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi i selfie :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo,bardzo,bardzo chciałabym jechać do Włoch!
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję.Zostawiajcie linki do swoich blogów a ja je odwiedze :)