23 lutego 2015

Hiacynt w obiektywie #1 - mały Hiacynt


Cześć ostatnie była poważna notka o kłamstwach *jeśli jeszcze nie widziałeś/ałaś to tu jest Klik* W dzisiejszym poście będą głównie zdjęcia. Rozpisywać się nie będę. Niedługo będzie post  "Narzekaniu" potem post ze zdjęciami i pod koniec miesiąca będzie diy.  Te posty które wam podałam będą na 100%  Już jest prawie koniec lutego ,i początek marca. W marcu na pewno pojawi się kilka jakiś sesji wiosennych. Bo jak pewnie wiecie u mnie nie ma śniegu. Jest już praktycznie wiosna. Ale 24 marca będzie już w pełni wiosna! W marcu pewnie zaczną kwitnąć kwiaty ,a zdjęcia z kwiatami są prześliczne! I dlatego że tak bardzo mi się podobają kwiaty dziś daje wam Hiacynta !





12 komentarzy:

  1. super zdjęcia, czekam na kolejne posty! :)
    dziękuję za udział w konkursie! ;)
    miłego dnia!
    ~klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję i nie ma za co za wzięcie udziału :8 dla mnie to sama przyjemność a jakie szczęście wygrać wygrać coś zrobione przez cudowną blogerkę !

      Usuń
  2. Super Zdjęciaa !
    Bardzo fajny blog :)
    Zapraszm na swojego : http://zyjezyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, kwiatki pięknie wychodzą na takich zbliżeniach *_*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z filmikiem jak układam moja grzywkę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że zajrze na bloga ;) a z filmu na pewno skorzystam bo od pewnego czasu nie mogę ułożyć mojej grzywki

      Usuń
  4. śliczne zdjęcia

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny post! powodzenia w blogowaniu! :)
    http://seven-heaven-blog.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia! Ja bym zrobiła je tylko na jakimś jasnym tle :)
    ✿Jully-Blog✿-[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny blog i super zdj ;)
    Może ops za ops ?

    Mój blog KLIK
    Ja już czekam na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te zdjęcia, super kwiatek :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny ten kwiatek! :D
    pozdrawiam :)

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję.Zostawiajcie linki do swoich blogów a ja je odwiedze :)