30 stycznia 2015

Dni tygodnia

Hej piszę do was  w ostatni dzień szkoły.  Czemu ostatni ? Bo u  nas są już ferie. Nie wiem co będę robiła przez te 2 tygodnie ,pewnie leniła się haha . A tak szczerze to nie wiem. Może będę siedziała w domu i coś tam oglądała, malowała itp. , a może będę na dworze. Jak mówiłam nie wiem. Już się zbliża 6 luty i 4 luty i 14 luty. A co to za daty ??? no więc. 6 lutego są urodziny Julki , 4 lutego wyślą mi To nie książka , i 14 luty to pewnie każdy wie jakie to dzień. 14 lutego są Walentynki. No może nie będę się już rozpisywała na ten temat który nie jest tematem postu. No więc może już przejdziemy do dzisiejszego postu. Jeśli ktoś nie wie/nie zrozumiał o co chodzi w poście to wytłumaczę. W poście chodzi o to ze wymienię wam każdy  dzień tygodnia i opiszę go własnymi słowami.

Poniedziałek

Poniedziałek kojarzy mi się z początkiem szkoły ,czyli nie  za  dobrze. Ale na szczęście MartKatyAn dodaje wtedy filmik zniszcz ten dziennik ,który ja uwielbiam oglądać. Nie za bardzo lubię poniedziałki dlatego że jest wtedy Historia za którą nie przepadam.

Wtorek

We wtorki od końca ferii będę miała plastykę więc fajnie. We wtorki mam też godzinę wychowawczą. Ale z tego się za bardzo nie cieszę bo zawsze mamy 2 przyrody ,a pani i tak narzeka na to że mamy za mało przyrody a za dużo wychowawczych. Nasza wychowawczyni zawsze na przyrodzie (przez pierwsze 10-20 minut) rozmawia o tym co nas w ogóle  NIE INTERESUJE.  I potem przez to nie mamy godziny wychowawczej. 

 

           Środa            

W środę mamy 3 polskie  i 2 w-f. Więc na pewno mi się kojarzy ona z przemęczeniem na w-f.  Środa jest środkiem tygodnia i gdy ona jest znaczy że już niewiele do piątku. W środę mamy też angielski w gimnazjum ,co ja bardzo lubię. W naszej szkole gimnazjum jest 100 razy ładniejsze od podstawówki. Wszyscy narzekają i boją się gimnazjalistów ,ale ja nie. 
 

  Czwartek 

W czwartek mamy technikę i Historię na dwóch ostatnich lekcjach a to mi się kojarzy z oglądaniem filmu pt. "Wałęsa człowiek z nadziei " Bardzo spodobał mi się ten film ,choć na początku myślałam że będzie on strasznie nudny. W czwartek mamy też religię. Wczoraj oglądaliśmy na niej film pt. "Dawca pamięci " ,który zupełnie nie trafił w mój gust. Nie podobał mi się i był nudny.   


 Piątek 

No i w końcu jest piątek, piąteczek , piątunio. Piątek oznacza koniec szkoły na ten tydzień ,sekcje teatralną i WDŻ. 

 

Sobota 

Sobota czyli weekendowa nuda. Zawsze w soboty nie mam co robić.

 

Niedziela 

Podobnie jak w soboty jest Nuda .

Mam nadzieję ze podobał się wam ten post.

   

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale masz... nudne życie. Mi wf kojarzy się z aktywnością, radością, a u ciebie- przemęczenie. :(
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/
    Byłoby miło, gdybyś, jeśli ci się spodoba, skomentowała, albo zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacznę od tego- że masz prześliczny wygląd bloga! Cudowne zdjęcia i świetny pomysł na rozpisanie dni tygodnia- najlepsze chyba masz wtorki:))

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie♥
    ♥alexa-moments.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie poniedziałek również kojarzy się ze szkołą.
    Ja także lubię oglądać filmiki MartKatyAn.
    Są świetne.

    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam w poniedziałki historię! ;/
    Ciekawy pomysł na post :)
    Urocze zdjęcia!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/perfect-oodtspromowanie-blogow.html
    Zapraszam na promowanie blogów! :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję.Zostawiajcie linki do swoich blogów a ja je odwiedze :)