12 października 2014

My Habits&Inspirations


Hej. Mam dzisiaj dla was tag "My habits" czyli moje nawyki. :) Chciałabym opisać Wam moje nawyki. Może Wy też macie jakieś nawyki, napiszcie w komentarzu, chętnie przeczytam.

 1.
Na lekcjach zawsze wyrywam sobie kartki z zeszytów i po nich maluję. Myślę nad tym aby założyć teczkę na te rysunki

2.
Zawsze gdy sprzątam i jestem sama udaję, że prowadzę jakiś program o sprzątaniu :) . Przez to lepiej mi sprzątać :)

3. Gdy sama wracam ze szkoły udaję że kręcę VLOGI. Tak czas szybciej leci.

4. Gdy oglądam np. film i ktoś w filmie zrobi coś głupiego ja się za to wstydzę

 5.Często patrze na bloga i maila 

No to tyle mam nadzieję że dowiedzieliście się troszkę więcej o mnie z tego posta :) A wy jakie macie dziwne nawyki ?

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na posta :D Następnym razem dodaj jakieś zdjęcia. Co do nawyków to mam podobne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem jak przegram zdjęcia na komputer to dodam bo nie chcę wstawiać byle jakich :)

      Usuń
  2. Nie widziałam jeszcze na żadnym innym blogu takiego pomysłu, więc "+" dla Ciebie :) Fajne nawyki.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same nawyki haha :)
    Uwielbiam rysowac na lekcjach, moge sie przy tym skupic!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah super post ! :))
    lidiannax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. haha super post, tez mam kilka dziwnych nawyków xd

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję.Zostawiajcie linki do swoich blogów a ja je odwiedze :)